Evvveetttt, 2-3 cümlede buradan yazalım… ✍🏻
Her şeyin bir sonu olduğu gibi üniversite dönemimizinde sonuna geldik. Acısıyla tatlısıyla dopdolu 4 yıl…
An itibariyle Bartın Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü mezunu oldum.
Zordu, stresliydi, yorucuydu, Aynı şekilde güzeldi, eğlenceliydi ve heyecanlıydı. Acısıyla tatlısıyla fazlasıyla anı birikti. Tek tek yaşandı ama tek tek ne anlatılır nede yazılır. Hayallerime giden merdivenin bir basamağıydı, tamamlandı.
Şimdi sıra bir sonraki basamakta…
Bundan sonra ne olacak diye sormayın!
Her bir son yeni bir başlangıçtır. 💪
İzleyelim, görelim, yaşayalım…😎