• 23-06-2022, 14:45:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar telefon aksesuarları ve parçalarını internetten e ticaret sitesi ile satsam sizce nasıl olur yapmalı mıyım geliri olur mu ve tavsiyeleriniz varmıdır var ise konu altına yazarsanız sevinirim.
  • 23-06-2022, 14:48:56
    #2
    açıkçası bir çok işin geliri olacağını düşünen bir insanım yeterki emek verilsin yeterki süreklilik sağlasın düşüncesindeyim burada bence önemli olan kriter şu gelirden kastınız ne kadar artı ne zaman yani bu işi kurdunuz örneğin çalışmalarını yaptınız sitenizi öne çıkardınız vs derken zaten bu sanıyorum altı ayı bulacak bir süreç en iyi ihtimalle hatta belki daha uzun artı yapacağınız yatırımla da doğru orantılı olduğunu düşünüyorum mesela siz kendi sitenizi ön plana çıkarmak için örneğin backlink çalışmaları veya reklam çalışmaları yapacaksınız bunlarda ciddi bir bütçe demek ve doğal olarak bu bütçeyi karşılayabilecek potansiyel de kendinizi görüyor musunuz yani olayı sadece sitenin kurulması ve ürünlerin tedarik edilmesi bütçesi olarak değil düzenli ilk etapta da fazlasıyla reklam bütçesinin olması gerektiğini düşünüyorum bunları da işin içine katarsak sanıyorum bir yıl gibi bir sürede en fazla verdiğiniz ücreti çıkarırsınız ciddi bir kara geçemeyebilirsiniz ama sonrasında reklamlara devam eder siteyle ilgili çalışmalara devam edersiniz kara geçeceğinizi düşünüyorum
  • 23-06-2022, 15:09:16
    #3
    Hocam güzel para var ama reklam çok önemli ayrıca ürün çok önemli doğru ürün bulursanız tek parça bile haftalık çok iyi cirolar yapabilirsiniz. 2019 eylül 2020 marta kadar eticaret üzerinden yaptım ortaklarımla beraber o zaman için haftalık 10 bin tl ciro yapıyorduk ama ortaklarımım parayı yanlış kullanmalarından dolayı kazanırken battık. Güncel doğru ürün çok önemli trendleri yakalarsan veya reklam bütçen olursa çok iyi paralar kazanabileceğini düşünüyorum.
  • 23-06-2022, 16:04:04
    #4
    dzügün dürüst ve detaylı açıklayıcı bir ticaret yaparsanız kazanabilirsiniz. ama öncelikli olan sağlam bir firma görüntüsü vermeniz. kaliteli bir logo ve isim önemli.reklamda olacak ve sonrası gelir