• 23-06-2022, 10:44:55
    #1
    Merhabalar, klavyemde yazı yazarken boşluk tuşuyla birlikte i harfine basınca sanki sağ tıklamışım gibi pencere açılıyor buda hızlı yazarken bir yerlere girmeme neden oluyor veya tekrar ekrana tıklamak zorunda kalıyorum çözümü bilen var mı?

    Örnekler:



  • 23-06-2022, 10:53:20
    #2
    Klavye Driverini Güncelleyebilirsin kaldırıp
    farkında olmadan kısayol veya macro eklemiş olabilirsiniz.
  • 23-06-2022, 10:53:56
    #3
    tuqba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkında olmadan kısayol veya macro eklemiş olabilirsiniz.
    Nasıl yapmış olabilirim bunu hocam, yaptıysam nereden kaldırabilirim?
  • 23-06-2022, 10:57:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, klavyemde yazı yazarken boşluk tuşuyla birlikte i harfine basınca sanki sağ tıklamışım gibi pencere açılıyor buda hızlı yazarken bir yerlere girmeme neden oluyor veya tekrar ekrana tıklamak zorunda kalıyorum çözümü bilen var mı?

    Örnekler:



    keytweak bu program ile boşluk tuşuna boşluk görevini atayın çözülecektir
  • 23-06-2022, 11:02:21
    #5
    vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keytweak bu program ile boşluk tuşuna boşluk görevini atayın çözülecektir
    Teşekkür ederim hocam ama işe yaramadı
  • 23-06-2022, 11:03:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam ama işe yaramadı
    any desk atarmısınız pm den hocam yardımcı olayım
  • 23-06-2022, 11:14:53
    #7
    Farklı bi sitede aynı sorun yaşanmış. Orda yazılanı alıntı yapıyorum. Bi deneyin isterseniz bunu.

    Başlat menüsüne denetim masası yazarak açınız. Erişim kolaylığını seçeneğini açınız ve erişim kolaylığı merkezi seçeneği altında "Klavyenin çalışma biçimini değiştir" seçeneğini değiştiriniz. Fare Tuşlarını Etkinleştir seçeneğini kaldırınız. Buradaki diğer seçenekleride kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

    Ekran klavyesiyle sorunu kontrol etmenizi rica ederiz. Arama çubuğuna ekran klavyesi yazarak açabilirsiniz.
    Sorununuz ekran klavyesinde yaşanmıyorsa farklı bir klavye ile denemenizi tavsiye ederiz.