Merhabalar, klavyemde yazı yazarken boşluk tuşuyla birlikte i harfine basınca sanki sağ tıklamışım gibi pencere açılıyor buda hızlı yazarken bir yerlere girmeme neden oluyor veya tekrar ekrana tıklamak zorunda kalıyorum çözümü bilen var mı?

Örnekler: