• 22-06-2022, 22:35:35
    #1
    Merhaba , bana biri 22 sinde kargo yollamış gönderici ödemeli ancak ne gönderen kişiyi tanıyorum ne başka birşehy teslimat paket diyor. Firma değil şahıs ismi. Başına gelen oldu mu ? Hiç bir bilgim yok. Ücret ister dolandırılırım dedim ancak gönderici ödemeli yazıyor. Ne olabilir gerçekten merak ettim
  • 22-06-2022, 22:37:56
    #2
    Birisi hediye göndermiş olabilir bir şey almışta unutmuş olabilirsiniz belki aylar öncesinden alınmış bir şeyse bazen başıma geliyor
    Yanlışlıkla gönderilmişte olabilir
  • 22-06-2022, 22:39:09
    #3
    Bana da 5 Ay önce tekrar istediğim Paribu bardağımı yollamışlar. Şaşırdım kaldım kargo beklemiyordum doğrusu bugün teslim aldım 😂
  • 22-06-2022, 22:39:17
    #4
    Kargo firmasını arayıp şeyettirin
  • 22-06-2022, 22:39:26
    #5
    mng kargo ise dikkat et 1 ay ugraştım hatta kargo teslim edildli falan gözüktü. şikayetinde bulun. yasadışı birşey se başına bela alırsın.
  • 22-06-2022, 22:41:59
    #6
    Tlf numarası hatalı girilmiş olabilir
    Çok sık karşılaşılan birşey
  • 22-06-2022, 22:42:17
    #7
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mng kargo ise dikkat et 1 ay ugraştım hatta kargo teslim edildli falan gözüktü. şikayetinde bulun. yasadışı birşey se başına bela alırsın.
    aras kargo inşallah yasa dışı değildir Birde bunlarla uğraşmayalım
  • 22-06-2022, 22:42:34
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tlf numarası hatalı girilmiş olabilir
    Çok sık karşılaşılan birşey
    ad soyad da aynı kontrol ettim
  • 22-06-2022, 22:44:57
    #9
    kargo gelince kontrol et duruma göre ödemeyi yap al veya iade et