Merhaba , bana biri 22 sinde kargo yollamış gönderici ödemeli ancak ne gönderen kişiyi tanıyorum ne başka birşehy teslimat paket diyor. Firma değil şahıs ismi. Başına gelen oldu mu ? Hiç bir bilgim yok. Ücret ister dolandırılırım dedim ancak gönderici ödemeli yazıyor. Ne olabilir gerçekten merak ettim