• 22-06-2022, 22:45:10
    #10
    bana mesaj geldi takip. o ara cok sipariş vardı kızımın doğum gunu sebebiyler. göndereni tanımıyorum pakette 4 -5 kilo. kurye teslim aldı, 1 saat sonra kargo teslim edildi dedi ama ne gelen var ne giden. hemen aradım merkezi anlattım durumu. gonderen firma paravan. numaraları kapalı. kuryeyi sorguya almışlar kimse telim etitn vs. ısrarla adreste ban teslim ettiğini söyledi. apartmanda kamera olmasa inanacaklar. kayıtlar istendi vs vs. sonra magduriyet için özür dileriz dediler falan
  • 22-06-2022, 22:47:37
    #11
    Buraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ad soyad da aynı kontrol ettim
    Çok absurd şeyler de olabiliyor
    Üye olduğunuz bir kuruluştan davetiye vb
    Müşteri datası olan d-olandirici firmalar olabiliyor kapida odeme ise teslim alma
    Anne baba eş söylüyor haber vermeyi unutuyor
    3 yıl çalıştım geçen hafta cuma bıraktım 😊
    • Buraak
    • msergek
    Buraak ve msergek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2022, 23:44:13
    #12
    kampanyadan yada soyal medya çekilişlerine aktıldınmı.ben forumda ara aıra paylaşırım. kedi maması veya her hangi bir çekiliş kazanıpta sana yollamış olabilirler.