Bana kargo geliyor ama ?
11
●350
- 22-06-2022, 22:45:10bana mesaj geldi takip. o ara cok sipariş vardı kızımın doğum gunu sebebiyler. göndereni tanımıyorum pakette 4 -5 kilo. kurye teslim aldı, 1 saat sonra kargo teslim edildi dedi ama ne gelen var ne giden. hemen aradım merkezi anlattım durumu. gonderen firma paravan. numaraları kapalı. kuryeyi sorguya almışlar kimse telim etitn vs. ısrarla adreste ban teslim ettiğini söyledi. apartmanda kamera olmasa inanacaklar. kayıtlar istendi vs vs. sonra magduriyet için özür dileriz dediler falan
- 22-06-2022, 22:47:37Çok absurd şeyler de olabiliyorBuraak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye olduğunuz bir kuruluştan davetiye vb
Müşteri datası olan d-olandirici firmalar olabiliyor kapida odeme ise teslim alma
Anne baba eş söylüyor haber vermeyi unutuyor
3 yıl çalıştım geçen hafta cuma bıraktım 😊