bana mesaj geldi takip. o ara cok sipariş vardı kızımın doğum gunu sebebiyler. göndereni tanımıyorum pakette 4 -5 kilo. kurye teslim aldı, 1 saat sonra kargo teslim edildi dedi ama ne gelen var ne giden. hemen aradım merkezi anlattım durumu. gonderen firma paravan. numaraları kapalı. kuryeyi sorguya almışlar kimse telim etitn vs. ısrarla adreste ban teslim ettiğini söyledi. apartmanda kamera olmasa inanacaklar. kayıtlar istendi vs vs. sonra magduriyet için özür dileriz dediler falan