Sizce şuan almak mantıklı mı? Şehir içi kullanım için nasıl
Ben size sayayım siz karar verin sürüşü çok keyifli ve çok dikkat çekiyor millet yüksek bir CC motor sanıyor
1- Akü durduk yere devamlı boşalıyor vurdurmak zorunda kalıyorsun.
2- Benzin göstergesi bozuk hepsinde bir kaç kez yolda kaldım devamlı kontrol etmen gerek.
3- R25 gibi bir motorla eş değer yakıt yakıyor.
Herhangi bir düşmede direk gidon yamuluyor motorun.
Ama sürerken zevk alacağınız bir motor olur dikkat etmeniz gereken şeyler var tabii ki 0 ayarında almaya özen gösterin bakımları vs devamlı yapılmazsa devamlı yolda bırakıcak bir motor garantisinin bitmemiş olmasına dikkat edin.
bir gün nişanlım izin verirse tekrar almak istiyorum yaşadığım onca şeye rağmen bir çok motor sürdüm görünüş olarak ve keyif olarak hoşuma giden tek motor oldu.
R25 NS200 RS200 CBR125