• 22-06-2022, 22:18:55
    #1
    Mondial Xtreme Max 200i modeli alınır mı? Şehir içi kullanılabilir mi sizce? Üzerindeki tekerlerin şehir içi kullanım yönünden yakıt hariç bir eksisi var mıdır?

    Tarz olarak hoşuma gidiyor. Torku da gayet yeterli gibi.. İlk motorsiklet deneyimim olacak

    Kullanım amacı olarak hem şehir içi ulaşım hem de cross amaçlı geziler

    Fiyat olarak şuan 29.500 TL bin TL ancak bayilerde yok. İkinci eli 30-35 bin. 3 hafta önce 24 bindi fiyatı ve bayilerde mevcuttu. Bayilerle görüştüğümde 3 haftaya kadar geleceği söyleniyor o zaman 35 bin civarı olur muhtemelen fiyatı.

  • 22-06-2022, 22:22:24
    #2
    Cyber Security
    Daha geçen hafta arkadaşım aldı bursadayıx dilerseniz görüşebilirsiniz oda al sat yapıyor 1000kmde yanlış hatırlamıyorsam
  • 22-06-2022, 22:23:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Type;Merhaba, boy kaç, cross motorların sele uzunluğu genelde yüksektir.Şehiriçi trafikte dur kalkta sürekli ayaktan destek alacağın için zorluk çekebilirsin.
  • 22-06-2022, 22:23:41
    #4
    Son zamanlarda çokça görüyorum . 50cc düşünüyordum sonradan vazgeçtim, ehliyetim olsa tercihlerim arasında olurdu.
  • 22-06-2022, 22:25:08
    #5
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçen hafta arkadaşım aldı bursadayıx dilerseniz görüşebilirsiniz oda al sat yapıyor 1000kmde yanlış hatırlamıyorsam
    Çok iyi olur hocam

    tahtaemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Type;Merhaba, boy kaç, cross motorların sele uzunluğu genelde yüksektir.Şehiriçi trafikte dur kalkta sürekli ayaktan destek alacağın için zorluk çekebilirsin.
    1.84 hocam, 1.80 üstü yeterliymiş bu tarz motorlar için
  • 22-06-2022, 22:26:15
    #6
    kanka alıcaksan çin motor alma yamaha veya hondanın motorsikletlerine bakabilirsin aynı model bunlar çabuk bozuluyor konfor yok titreme aşırı fazla vs vs.
  • 22-06-2022, 22:27:11
    #7
    runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanka alıcaksan çin motor alma yamaha veya hondanın motorsikletlerine bakabilirsin aynı model bunlar çabuk bozuluyor konfor yok titreme aşırı fazla vs vs.
    Yamaha ve hondalar bir araba parası hocam, ilk deneyim olacağı için buna sıcak bakamıyorum
  • 22-06-2022, 22:27:47
    #8
    Arkadaşımda vardı bende kullanıyordum 3500KM'de motorun haşatı çıkmıştı motor stop ediyordu yolda falan, karda 70 ile giderken düştü, bir kere de tekerde düştü, bir kaç kere de normalde düştü.

    Ama motoru bayır aşağı 140 kesiciye sokmuştu.
    Kesinlikle hard kullanmaya gelinmeyecek motor, bahsi geçen arkadaş bayağı bayağı hard kullanıyordu.

    Mondial'in Drift dışında bir motorunu önermem.
    İlle de cross alacaksanız Honda CRF, Yamaha WR öneririm, al arkana bakma.

    14.500TL'ye almıştık 1000 küsür KM'de 7-8 ay önce 3-4 ay kullanıp 17.500TL'ye okuttuk.
  • 22-06-2022, 22:33:30
    #9
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımda vardı bende kullanıyordum 3500KM'de motorun haşatı çıkmıştı motor stop ediyordu yolda falan, karda 70 ile giderken düştü, bir kere de tekerde düştü, bir kaç kere de normalde düştü.

    Ama motoru bayır aşağı 140 kesiciye sokmuştu.
    Kesinlikle hard kullanmaya gelinmeyecek motor, bahsi geçen arkadaş bayağı bayağı hard kullanıyordu.

    Mondial'in Drift dışında bir motorunu önermem.
    İlle de cross alacaksanız Honda CRF, Yamaha WR öneririm, al arkana bakma.

    14.500TL'ye almıştık 1000 küsür KM'de 7-8 ay önce 3-4 ay kullanıp 17.500TL'ye okuttuk.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam sanırım bu sorunlar arkadaşınızdan kaynaklı. Max 110 yapan bir motorla 140 yapmış. Mondial driftte güzel motor ancak tarz olarak nedense ısınamadım, kurye motoru gibi geliyor