Arkadaşımda vardı bende kullanıyordum 3500KM'de motorun haşatı çıkmıştı motor stop ediyordu yolda falan, karda 70 ile giderken düştü, bir kere de tekerde düştü, bir kaç kere de normalde düştü.
Ama motoru bayır aşağı 140 kesiciye sokmuştu.
Kesinlikle hard kullanmaya gelinmeyecek motor, bahsi geçen arkadaş bayağı bayağı hard kullanıyordu.
Mondial'in Drift dışında bir motorunu önermem.
İlle de cross alacaksanız Honda CRF, Yamaha WR öneririm, al arkana bakma.
14.500TL'ye almıştık 1000 küsür KM'de 7-8 ay önce 3-4 ay kullanıp 17.500TL'ye okuttuk.