SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşımda vardı bende kullanıyordum 3500KM'de motorun haşatı çıkmıştı motor stop ediyordu yolda falan, karda 70 ile giderken düştü, bir kere de tekerde düştü, bir kaç kere de normalde düştü.

Ama motoru bayır aşağı 140 kesiciye sokmuştu.
Kesinlikle hard kullanmaya gelinmeyecek motor, bahsi geçen arkadaş bayağı bayağı hard kullanıyordu.

Mondial'in Drift dışında bir motorunu önermem.
İlle de cross alacaksanız Honda CRF, Yamaha WR öneririm, al arkana bakma.

14.500TL'ye almıştık 1000 küsür KM'de 7-8 ay önce 3-4 ay kullanıp 17.500TL'ye okuttuk.
Bahsi geçen arkadaş benim istediğiniz her şeyi cevaplayabilirim motor Hakkında çok deneyimledim.

https://www.hizliresim.com/k8ok2yh
https://www.hizliresim.com/r518ccq
https://www.hizliresim.com/oihii9c
Genel olarak keyif aldığım bir motordu ama gerçek olan birşey var çöl sorun çıkartıyordu.

En son tek teker üzerinde ilerlerken karşıma araba çıkınca heyecanla daha çok diktim ön tarafı plaka sürtünce motordan kayıp düştüm.