• 22-06-2022, 22:46:59
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımda vardı bende kullanıyordum 3500KM'de motorun haşatı çıkmıştı motor stop ediyordu yolda falan, karda 70 ile giderken düştü, bir kere de tekerde düştü, bir kaç kere de normalde düştü.

    Ama motoru bayır aşağı 140 kesiciye sokmuştu.
    Kesinlikle hard kullanmaya gelinmeyecek motor, bahsi geçen arkadaş bayağı bayağı hard kullanıyordu.

    Mondial'in Drift dışında bir motorunu önermem.
    İlle de cross alacaksanız Honda CRF, Yamaha WR öneririm, al arkana bakma.

    14.500TL'ye almıştık 1000 küsür KM'de 7-8 ay önce 3-4 ay kullanıp 17.500TL'ye okuttuk.
    Bahsi geçen arkadaş benim istediğiniz her şeyi cevaplayabilirim motor Hakkında çok deneyimledim.

    https://www.hizliresim.com/k8ok2yh
    https://www.hizliresim.com/r518ccq
    https://www.hizliresim.com/oihii9c
    Genel olarak keyif aldığım bir motordu ama gerçek olan birşey var çöl sorun çıkartıyordu.

    En son tek teker üzerinde ilerlerken karşıma araba çıkınca heyecanla daha çok diktim ön tarafı plaka sürtünce motordan kayıp düştüm.
  • 22-06-2022, 22:48:14
    #11
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Selamlar, mondial zaten başlı başına uzak durulması gereken bir markadır öncelikle bunu belirtmiş olayım.
    Ayrıca belirttiğiniz motor dağ veya arazi yollarında kullanılan ''CROSS'' adı verilen motordur, haliyle cross motorda cross lastikleri olur bu motor ile şehir içi asfalt yolda gidemezsiniz, fren yapsanız durmaz, virajda Allah korusun atar kendini...
    Tek oluru var oda lastiklerini normal lastik takmaktır.
    Diğer arkadaşında dediği gibi çok narin ve hassas kullanmak gerekiyor kullanacaksanızda,
  • 22-06-2022, 22:51:35
    #12
    Deust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsi geçen arkadaş benim istediğiniz her şeyi cevaplayabilirim motor Hakkında çok deneyimledim.

    https://www.hizliresim.com/k8ok2yh
    https://www.hizliresim.com/r518ccq
    https://www.hizliresim.com/oihii9c
    Genel olarak keyif aldığım bir motordu ama gerçek olan birşey var çöl sorun çıkartıyordu.

    En son tek teker üzerinde ilerlerken karşıma araba çıkınca heyecanla daha çok diktim ön tarafı plaka sürtünce motordan kayıp düştüm.
    Sizce şuan almak mantıklı mı? Şehir içi kullanım için nasıl
  • 22-06-2022, 23:01:20
    #13
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce şuan almak mantıklı mı? Şehir içi kullanım için nasıl
    Ben size sayayım siz karar verin sürüşü çok keyifli ve çok dikkat çekiyor millet yüksek bir CC motor sanıyor

    1- Akü durduk yere devamlı boşalıyor vurdurmak zorunda kalıyorsun.

    2- Benzin göstergesi bozuk hepsinde bir kaç kez yolda kaldım devamlı kontrol etmen gerek.

    3- R25 gibi bir motorla eş değer yakıt yakıyor.

    Herhangi bir düşmede direk gidon yamuluyor motorun.

    Ama sürerken zevk alacağınız bir motor olur dikkat etmeniz gereken şeyler var tabii ki 0 ayarında almaya özen gösterin bakımları vs devamlı yapılmazsa devamlı yolda bırakıcak bir motor garantisinin bitmemiş olmasına dikkat edin.

    bir gün nişanlım izin verirse tekrar almak istiyorum yaşadığım onca şeye rağmen bir çok motor sürdüm görünüş olarak ve keyif olarak hoşuma giden tek motor oldu.

    R25 NS200 RS200 CBR125
  • 22-06-2022, 23:06:30
    #14
    Deust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size sayayım siz karar verin sürüşü çok keyifli ve çok dikkat çekiyor millet yüksek bir CC motor sanıyor

    1- Akü durduk yere devamlı boşalıyor vurdurmak zorunda kalıyorsun.

    2- Benzin göstergesi bozuk hepsinde bir kaç kez yolda kaldım devamlı kontrol etmen gerek.

    3- R25 gibi bir motorla eş değer yakıt yakıyor.

    Herhangi bir düşmede direk gidon yamuluyor motorun.

    Ama sürerken zevk alacağınız bir motor olur dikkat etmeniz gereken şeyler var tabii ki 0 ayarında almaya özen gösterin bakımları vs devamlı yapılmazsa devamlı yolda bırakıcak bir motor garantisinin bitmemiş olmasına dikkat edin.

    bir gün nişanlım izin verirse tekrar almak istiyorum yaşadığım onca şeye rağmen bir çok motor sürdüm görünüş olarak ve keyif olarak hoşuma giden tek motor oldu.

    R25 NS200 RS200 CBR125
    Çok teÅŸekkürler hocam, aklımdaki tüm sorulara cevap oldu gibi🙏😇
  • 22-06-2022, 23:11:49
    #15
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teÅŸekkürler hocam, aklımdaki tüm sorulara cevap oldu gibi🙏😇
    Rica ederim alcaksanız kullanıma pek engel Değil lastiği ama anlas capra takarsanız daha uygun olur viraja girdiğinizde bir şey yaptığınızda daha gazla güven verir çünkü bi zaman sonra hareketler yapmak isticeksiniz teker yanlama vs kesinlikle yanlamayı denemeyin.

    orjinal lastiği ile yanladım bir kere 2 kere çok güzel yanlıyor fakat uzun şase motor olduğu için tutması çok zor oluyor düşmemek mucize gibi bişey
  • 22-06-2022, 23:14:06
    #16
    enduro tarzı motor istiyorsanız hero xpulse 200 e bakın bence videolarında gayet iyi şeyler söylüyorlar
  • 22-06-2022, 23:49:07
    #17
    Hocam ne alırsanız alın ama lütfen çok hız yapmayın.
    Daha iki gün önce dayımı kaybettik :/
  • 22-06-2022, 23:52:30
    #18
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yamaha ve hondalar bir araba parası hocam, ilk deneyim olacağı için buna sıcak bakamıyorum
    bende yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. ve forumda yazıyorum motor türk malı,çin malı,hindistan malı alınmaz diye. illa alacam diyorsan cross motoru şehir içinde çok skıntı çıkarır eğer %80 şehir %20 arazi diyorsan alınmaz ama tam tersiyse al.