• 20-06-2022, 19:25:08
    #1
    Merhabalar, birkaç belge taratmam gerekli kimlik de dahil olmak üzere mail olarak ileteceğim. Yazıcı kullanmadan uygulama ile tarama yapmak sakıncalı mı? önerebileceğiniz bir uygulama var mı?
  • 20-06-2022, 19:27:13
    #2
    Microsoft Lens
  • 20-06-2022, 19:36:59
    #3
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft Lens
    Benim de aradığım bir konuydu teşekkürler!
  • 20-06-2022, 20:07:49
    #4
    iphone cihazlardan ana menüden notlara uzun süre basılı tutun taramayı yapın pdf olarak kaydedebilirsiniz
  • 21-06-2022, 09:56:18
    #5
    Camscanner adlı uygulama işinizi görecektir.
    Telefon kamerası ile çekiyorsunuz gerekli kırpma ve düzeltmeyi yapıyor
  • 21-06-2022, 10:22:08
    #6
    halilefegargi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone cihazlardan ana menüden notlara uzun süre basılı tutun taramayı yapın pdf olarak kaydedebilirsiniz
    Çok kullanışlı bir özellikmiş teşekkürler.