Merhabalar, birkaç belge taratmam gerekli kimlik de dahil olmak üzere mail olarak ileteceğim. Yazıcı kullanmadan uygulama ile tarama yapmak sakıncalı mı? önerebileceğiniz bir uygulama var mı?