• 20-06-2022, 18:02:10
    #1
    Selamlar, twitter bir kaç kişi takip ediyorum bot hesap olduğu açıkca belli ama beğenileri takipçileri ve yorumları yüksek gözürken tıkladığımda göremiyorum. Bunu nasıl yapıyorlar ? Misal 10k beğeni , rt , yorum gözüküyor tıkladığımzda gözükmüyor ama post halinde görünüyor
  • 20-06-2022, 18:22:19
    #2
    Twitter takipçileri siliyor artık hocam bot olanları tabi
  • 20-06-2022, 18:28:56
    #3
    Nur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter takipçileri siliyor artık hocam bot olanları tabi
    evet hocam onu farkettim ama bu kişinin her twitinde böyle durum var. Yani dikkatli bakmayan anlayamazlar çekiliş yapıp duruyor zaten parayla bunu nasıl yapıyor yani. Resmen görüntü sadece. Tamam hepsi bot ama göremiyorsun işte
  • 20-06-2022, 18:30:10
    #4
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam onu farkettim ama bu kişinin her twitinde böyle durum var. Yani dikkatli bakmayan anlayamazlar çekiliş yapıp duruyor zaten parayla bunu nasıl yapıyor yani. Resmen görüntü sadece. Tamam hepsi bot ama göremiyorsun işte
    Çekiliş yapanın ismi Batu mu bot atmiyorlardir problem var şu an Twitter da
  • 20-06-2022, 19:57:27
    #5
    Nur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekiliş yapanın ismi Batu mu bot atmiyorlardir problem var şu an Twitter da
    Hayır hocam değil, 1 aydır böyle bu durum sadece bu hesap değil birden fazla hesapta bu durum var. Başka profillerde olmuyor sadece bunlarda olması garip geldi
  • 20-06-2022, 20:40:11
    #6
    teyotey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam değil, 1 aydır böyle bu durum sadece bu hesap değil birden fazla hesapta bu durum var. Başka profillerde olmuyor sadece bunlarda olması garip geldi
    6 k tweet var da genelde sayı bırakıyor zaten tweet deleter daha iyiydi keşke onu kullansaydiniz