Selamlar, twitter bir kaç kişi takip ediyorum bot hesap olduğu açıkca belli ama beğenileri takipçileri ve yorumları yüksek gözürken tıkladığımda göremiyorum. Bunu nasıl yapıyorlar ? Misal 10k beğeni , rt , yorum gözüküyor tıkladığımzda gözükmüyor ama post halinde görünüyor