• 18-06-2022, 11:21:46
    #28
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kafa
    Elbette ev yaptırıyorum hepsine borçlandım, elde ki paramda altın ve dolarda. Elimde para değer kaybetmeyi bırak üstüne koya koya gidiyor. İnsanlara ödeyeceğim borç ise enflasyonda eziliyor.

    Geçen senenin 50k parası ile bu senenin ki bir değil ki. Sağdan soldan duyduğunuz ekonomik tabularla devam edin. Enflasyon, stagflasyonun olduğu bir ülkede iş garantin varsa en güzeli borç yapmaktır.
  • 18-06-2022, 11:25:20
    #29
    MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette ev yaptırıyorum hepsine borçlandım, elde ki paramda altın ve dolarda. Elimde para değer kaybetmeyi bırak üstüne koya koya gidiyor. İnsanlara ödeyeceğim borç ise enflasyonda eziliyor.

    Geçen senenin 50k parası ile bu senenin ki bir değil ki. Sağdan soldan duyduğunuz ekonomik tabularla devam edin. Enflasyon, stagflasyonun olduğu bir ülkede iş garantin varsa en güzeli borç yapmaktır.
    Bende aynı şekilde yapıyorum, vergi bağkur ne varsa ödemiyorum Ödeyeceğim bağkur atıyorum zamanında 1000 dolardı şu an cezasıyla 500 dolar Vergiler zamanında dünyanın parasıydı şu an hiçbir şey. Yapılandırma geldiğinde sokuyorum bedavaya ödüyorum artık durum böyle maalesef.
  • 18-06-2022, 12:18:33
    #30
    Her ay 12-13 ödüyorum kredi kartıma, neye harcadığımı da bilmiyorum evden pek çıkan birisi de değilim.
  • 18-06-2022, 12:26:02
    #31
    her ay 6 bana 3 eşime geliyor.
  • 18-06-2022, 12:55:43
    #32
    Eskiden 3-5 minimum olurdu.(2017’de) şimdi allahtan kullanmıyorum da kafam rahat
  • 18-06-2022, 12:59:46
    #33
    3 kredi kartı = 40K borç

    Aylık ödemeler 11K'nın altına düşmüyor. Normalde bu kadar borç yapan insan değildim ancak 2022 yılı iyi gelmedi.
  • 18-06-2022, 14:57:36
    #34
    Uzun süredir hiç borcum yok
  • 18-06-2022, 15:32:32
    #35
    Üyeliği durduruldu
    superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli olarak asgari ödeme tutarının bir tık üzerini ödüyorum. Önceden hiç borcum olmamıştı ama son dönemde saçma bir şekilde borç yaptım.
    bi sebebi varmı hocam asgarinin bi tık üstünü ödemenin olayı ne ? bende bilerek asgari ödüyorum sadece ama tam kısmını ekstrası yok
  • 18-06-2022, 15:37:41
    #36
    30bin