BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel kafa
Elbette ev yaptırıyorum hepsine borçlandım, elde ki paramda altın ve dolarda. Elimde para değer kaybetmeyi bırak üstüne koya koya gidiyor. İnsanlara ödeyeceğim borç ise enflasyonda eziliyor.

Geçen senenin 50k parası ile bu senenin ki bir değil ki. Sağdan soldan duyduğunuz ekonomik tabularla devam edin. Enflasyon, stagflasyonun olduğu bir ülkede iş garantin varsa en güzeli borç yapmaktır.