superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenli olarak asgari ödeme tutarının bir tık üzerini ödüyorum. Önceden hiç borcum olmamıştı ama son dönemde saçma bir şekilde borç yaptım.
bi sebebi varmı hocam asgarinin bi tık üstünü ödemenin olayı ne ? bende bilerek asgari ödüyorum sadece ama tam kısmını ekstrası yok