Haksız bir -iTrade aldım 2 kere ve 6 aydır bunu bildireceğim tek konuya erişemiyorum.
İlk -trade için dedim açılır heralde ve bekledim, beklerkende unuttum gitti, az önce enteresan bir arkadaş tarafından tekrar aldım ve bunu bildirebileceğim tek konuya erişemiyorum.
Haksız bir -iTrade aldım 2 kere ve 6 aydır bunu bildireceğim tek konuya erişemiyorum.
İlk -trade için dedim açılır heralde ve bekledim, beklerkende unuttum gitti, az önce enteresan bir arkadaş tarafından tekrar aldım ve bunu bildirebileceğim tek konuya erişemiyorum.