oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksız bir -iTrade aldım 2 kere ve 6 aydır bunu bildireceğim tek konuya erişemiyorum.
İlk -trade için dedim açılır heralde ve bekledim, beklerkende unuttum gitti, az önce enteresan bir arkadaş tarafından tekrar aldım ve bunu bildirebileceğim tek konuya erişemiyorum.
SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tradeyi report edin hocam
İtrade bildirme butonun da sorun bulunuyor.


https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html
buradan uygun şablon ile bildirebilirsiniz.