Haksız bir -iTrade aldım 2 kere ve 6 aydır bunu bildireceğim tek konuya erişemiyorum.
İlk -trade için dedim açılır heralde ve bekledim, beklerkende unuttum gitti, az önce enteresan bir arkadaş tarafından tekrar aldım ve bunu bildirebileceğim tek konuya erişemiyorum.
Tradeyi report edin hocam
İtrade bildirme butonun da sorun bulunuyor.
https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html
buradan uygun şablon ile bildirebilirsiniz.