• 15-06-2022, 14:49:40
    #1
    https://shop.destekbilisim.com/kateg...?stoktakiler=1

    Aranızda yenilenmiş iPhone alan oldu mu? 64 veya 128gb olanı almayı düşünüyorum. Aldığım zamanda herhangi bir sıkıntı yaşarsam herhangi bir hakkım olur mu? Yenilenmiş yerine 2. el satanlardan ml almalıyım? 5400 küsür liraya sıfır cihazını bulma ihtimalim var mı yoksa? Daha önce yenilenmiş telefon almadım.
  • 15-06-2022, 14:51:17
    #2
    Ekran, hoparlör, kamera vb. parçalar orjinal olmayabilir.
  • 15-06-2022, 14:53:06
    #3
    hocam 8 plus telefonum 5. ay önce kırdığımda komple kasayı a kalite yenilettim 1 ay sonra telefon daha değişik sorunlar çıkardı ve kasası iphone orj verdiği doygunluğu vermiyodu asla ama asla iphone de içi bir kere açılmış vidasına tornavida değmiş telefonu önermiyorum
  • 15-06-2022, 14:53:48
    #4
    Yenilenmiş telefonların çoğuna a kalite replika parça takıyorlar. Ayrıca bu fiyatlar bence çok yüksek bu fiyatlara SE 2.nesil 64 GB bulunabiliyor hocam. SE olmasa bile çok temiz full orijinal 8ler var bu fiyata.
  • 15-06-2022, 14:56:02
    #5
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenilenmiş telefonların çoğuna a kalite replika parça takıyorlar. Ayrıca bu fiyatlar bence çok yüksek bu fiyatlara SE 2.nesil 64 GB bulunabiliyor hocam. SE olmasa bile çok temiz full orijinal 8ler var bu fiyata.
    Hocam ben IOS 16 güncellemesi alacak modele geçmek istiyorum. Orijinal 8 nereden bulabileceğimi tam olarak bilmiyorum. Şu an iPhone 6 16GB kullanıyorum. Sıkıntılı cihaz. Bu zamanda ne ikinci el satanlara ne de yenilenmiş satanlara güven oluyor
  • 15-06-2022, 14:59:56
    #6
    Zns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben IOS 16 güncellemesi alacak modele geçmek istiyorum. Orijinal 8 nereden bulabileceğimi tam olarak bilmiyorum.
    Letgo ve Facebook Market Place'de biraz bakın hocam illa denk gelir. Dün forumdan bir arkadaş arka camı çatlak SE satıyordu 5.500'e. Forumda da konu açabilirsiniz aradığınıza dair.
  • 15-06-2022, 15:04:46
    #7
    almaya değemz sorun çıkar yüksek ihtimal.zaten 8 in altına apple güncelleme desteğini çekti. seneye 8 de işe yaramayabilir.2 sene sonra 10 un altı güncellenmeyecek gibi
  • 15-06-2022, 15:05:07
    #8
    Zns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben IOS 16 güncellemesi alacak modele geçmek istiyorum. Orijinal 8 nereden bulabileceğimi tam olarak bilmiyorum. Şu an iPhone 6 16GB kullanıyorum. Sıkıntılı cihaz. Bu zamanda ne ikinci el satanlara ne de yenilenmiş satanlara güven oluyor
    yurtdışı x temin etmenizi öneririm.
  • 15-06-2022, 15:07:09
    #9
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışı x temin etmenizi öneririm.
    IMEI sıkıntıları falan oluyor mu onlarda