Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenilenmiş telefonların çoğuna a kalite replika parça takıyorlar. Ayrıca bu fiyatlar bence çok yüksek bu fiyatlara SE 2.nesil 64 GB bulunabiliyor hocam. SE olmasa bile çok temiz full orijinal 8ler var bu fiyata.
Hocam ben IOS 16 güncellemesi alacak modele geçmek istiyorum. Orijinal 8 nereden bulabileceğimi tam olarak bilmiyorum. Şu an iPhone 6 16GB kullanıyorum. Sıkıntılı cihaz. Bu zamanda ne ikinci el satanlara ne de yenilenmiş satanlara güven oluyor