• 14-06-2022, 13:55:57
    #1
    Merhabalar iyi forumlar. Frontend alanında kendimi geliştirmek istiyorum.
    Belirli bir seviyeye geldigimi düşünüyorum ancak bu işi 1.meslegim olarak yapmak istiyorum.
    Bu işin duayenlerinden tavsiyelerini almak istiyorum.
    Çevre nasıl oluşturulur ?
    Kendimi geliştirmeye nerden devam edebilirim ?
    Bu iş konusunda yaşadıgınız zorluklar ?
    Backend kısmında çalışmalar yapmalı mıyım ?
    Mutlaka ögrenmem gereken teknolojiler nelerdir ?
  • 14-06-2022, 14:44:15
    #2
    Konuyu bende takip edeyim

    2 aydır bende bu alana geçmek için çalışıyorum.
    Temel html ve css i geçtim. Şimdi Js çalışıyorum. Bu arada patika.dev in bootcamp'ine başvurdum. Umarım seçilirim de ilerlememe yardımcı olur.
    Js bitince React öğrenmeye başlayacağım.

    Çevre oluşturma içinde linkedin de frontend üzerine kimi görsem takip edip bağlantı kuruyorum. İleride proje yapmaya başlayınca linkedinde de paylaşıp görünür olmayı düşünüyorum.

    Zaten biliyorsundur ama https://roadmap.sh/frontend bu siteye bir bakabilirsin.
  • 14-06-2022, 19:04:15
    #3
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu bende takip edeyim

    2 aydır bende bu alana geçmek için çalışıyorum.
    Temel html ve css i geçtim. Şimdi Js çalışıyorum. Bu arada patika.dev in bootcamp'ine başvurdum. Umarım seçilirim de ilerlememe yardımcı olur.
    Js bitince React öğrenmeye başlayacağım.

    Çevre oluşturma içinde linkedin de frontend üzerine kimi görsem takip edip bağlantı kuruyorum. İleride proje yapmaya başlayınca linkedinde de paylaşıp görünür olmayı düşünüyorum.

    Zaten biliyorsundur ama https://roadmap.sh/frontend bu siteye bir bakabilirsin.
    başarılar dilerim hocam