Merhabalar iyi forumlar. Frontend alanında kendimi geliştirmek istiyorum.
Belirli bir seviyeye geldigimi düşünüyorum ancak bu işi 1.meslegim olarak yapmak istiyorum.
Bu işin duayenlerinden tavsiyelerini almak istiyorum.
Çevre nasıl oluşturulur ?
Kendimi geliştirmeye nerden devam edebilirim ?
Bu iş konusunda yaşadıgınız zorluklar ?
Backend kısmında çalışmalar yapmalı mıyım ?
Mutlaka ögrenmem gereken teknolojiler nelerdir ?