Alan adımın süresi bitmiş tekrar almak istedigimde resimdeki gibi bir bedel ve geri alma bedeli vs yazıyor.
Baska bi siteden who is sorguladıgımda alınmıs oldugunu görüyorum
Bu ödemeyi yaparsam alan adımı gerimi alacagım bilen biri varsa aydınlatırsa sevinirim.
Alan adımın süresi bitmiş tekrar almak istedigimde resimdeki gibi bir bedel ve geri alma bedeli vs yazıyor.
Baska bi siteden who is sorguladıgımda alınmıs oldugunu görüyorum
Bu ödemeyi yaparsam alan adımı gerimi alacagım bilen biri varsa aydınlatırsa sevinirim.
Hocam bence bekleyin boşa düşer alırsınız google domains den
Hocam whois sorguladıgımda böyle https://prnt.sc/ZNbbqAafTm69
Baskasımı almıs acaba geri almak içinmi o bedeli istiyor
Günü geçen domainler whois sorgusunda 1 yıl daha uzatılmış gözükür şuan domain hala sizin elinizde lakin süresi geçmiş domainlerde cezalı ödeme periyodu geçerli bu yüzden yüksek bir miktar ödüyorsunuz.
Günü geçen domainler whois sorgusunda 1 yıl daha uzatılmış gözükür şuan domain hala sizin elinizde lakin süresi geçmiş domainlerde cezalı ödeme periyodu geçerli bu yüzden yüksek bir miktar ödüyorsunuz.
Rikse atmayıp bedeli ödedim Baskası felan alır Ugrasmayalım Teşekkür ederim.