Alan adımın süresi bitmiş tekrar almak istedigimde resimdeki gibi bir bedel ve geri alma bedeli vs yazıyor.
Baska bi siteden who is sorguladıgımda alınmıs oldugunu görüyorum
Bu ödemeyi yaparsam alan adımı gerimi alacagım bilen biri varsa aydınlatırsa sevinirim.