Fazla mesai acil çözüm
11
●344
- 09-06-2022, 17:40:38Merhaba arkadaşlar çağrı merkezinde çalışıyorum ilk hafta sabah 10 akşam 11 de iş bitti 11 saat çalıştık şimdide bu hafta vermişler 11 saat daha 2 hafta üst üste 11 saat verilir mi eğer veriliyorsa yanında çift izin vermek zorundamilar konuyu netleştirmem lazım
- 09-06-2022, 17:46:49Üyeliği durdurulduzorundalar ve mesai vermek zorundalar haftalık kaç saat çalışıyorsunuz hocam ?
- 09-06-2022, 17:57:574 senedir çağrı merkezindeyim, taşeron firmadayken sürekli revizeli vardiyada tek off olarak sürdürdük. Açıkçası bununla alakalı olarak sgk tarafına şikayetçide olanlar olmuştu. SGK tarafından incelemeye geldiler ne yazık ki yasal olmayan bir durum olmadığına karar vermişlerdi. Taşeron firmadan, ana firmaya geçince rahatlamış oldum
- 09-06-2022, 18:00:27Peki aynı şirkette çalışıyo olmamızın verdiği şok ?nuhkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2022, 18:16:10Hangi çaÄŸrı merkezi 🤭😅😅 valla aramalarda birtane cikti lokasyon olarak Karabük lokasyonu yazıyor sanırım telefonun sonu 1928MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2022, 18:27:08Karabük'ten selamlarnuhkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle