Merhaba arkadaşlar çağrı merkezinde çalışıyorum ilk hafta sabah 10 akşam 11 de iş bitti 11 saat çalıştık şimdide bu hafta vermişler 11 saat daha 2 hafta üst üste 11 saat verilir mi eğer veriliyorsa yanında çift izin vermek zorundamilar konuyu netleştirmem lazım