4 senedir çağrı merkezindeyim, taşeron firmadayken sürekli revizeli vardiyada tek off olarak sürdürdük. Açıkçası bununla alakalı olarak sgk tarafına şikayetçide olanlar olmuştu. SGK tarafından incelemeye geldiler ne yazık ki yasal olmayan bir durum olmadığına karar vermişlerdi. Taşeron firmadan, ana firmaya geçince rahatlamış oldum