• 09-06-2022, 17:40:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar çağrı merkezinde çalışıyorum ilk hafta sabah 10 akşam 11 de iş bitti 11 saat çalıştık şimdide bu hafta vermişler 11 saat daha 2 hafta üst üste 11 saat verilir mi eğer veriliyorsa yanında çift izin vermek zorundamilar konuyu netleştirmem lazım
  • 09-06-2022, 17:46:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    zorundalar ve mesai vermek zorundalar haftalık kaç saat çalışıyorsunuz hocam ?
  • 09-06-2022, 17:47:47
    #3
    1 hafta 11 saat çalıştık şimdide bu hafta 9 saatti revize verdiler ful hafta yine 11 saat beynim 0atlafi çağrı ala ala bizede yazık ya isyan edecek sonunda
  • 09-06-2022, 17:57:57
    #4
    4 senedir çağrı merkezindeyim, taşeron firmadayken sürekli revizeli vardiyada tek off olarak sürdürdük. Açıkçası bununla alakalı olarak sgk tarafına şikayetçide olanlar olmuştu. SGK tarafından incelemeye geldiler ne yazık ki yasal olmayan bir durum olmadığına karar vermişlerdi. Taşeron firmadan, ana firmaya geçince rahatlamış oldum
  • 09-06-2022, 17:59:29
    #5
    Of ya hiç indanlari düşünmüyorlar yemin ederim
  • 09-06-2022, 18:00:12
    #6
    Haftalık 45 Saat Üzeri Çalışma Mecburiyetiniz Bulunmamaktadır
    • nuhkurt
    nuhkurt bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 09-06-2022, 18:00:27
    #7
    nuhkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Of ya hiç indanlari düşünmüyorlar yemin ederim
    Peki aynı şirkette çalışıyo olmamızın verdiği şok ?
  • 09-06-2022, 18:16:10
    #8
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki aynı şirkette çalışıyo olmamızın verdiği şok ?
    Hangi çaÄŸrı merkezi 🤭😅😅 valla aramalarda birtane cikti lokasyon olarak Karabük lokasyonu yazıyor sanırım telefonun sonu 1928
  • 09-06-2022, 18:27:08
    #9
    nuhkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi çaÄŸrı merkezi 🤭😅😅 valla aramalarda birtane cikti lokasyon olarak Karabük lokasyonu yazıyor sanırım telefonun sonu 1928
    Karabük'ten selamlar