• 09-06-2022, 17:35:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kredi kartımdan başkası harcama yapmış banka ve alışveriş sitesi ile ilgili gerekli tüm şikayetleri yaptım bir de savcılığa suç duyurusunda bulunmak istiyorum. Bu e devletten yapılabiliyor mu işe vakıf arkadaşların kıymetli yorumlarını bekliyorum.
  • 09-06-2022, 17:39:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Uyap vatandaş dan yapabilirsin bir bak hocam
  • 09-06-2022, 17:40:04
    #3
    e imzan yoksa yapamazsın
  • 09-06-2022, 17:40:13
    #4
    UYAP üzerinden trafik cezasına itiraz etmiştim, çok hızlı dönüyorlar lakin yazacağınız dilekçeyi imzalamak için eimzanizin olması gerekmektedir.
  • 09-06-2022, 17:43:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Peki savcılığa suç duyurunda bulunmak için nasıl bir dilekçe yazacağım acaba ? çünkü e imzam yok.