Arkadaşlar kredi kartımdan başkası harcama yapmış banka ve alışveriş sitesi ile ilgili gerekli tüm şikayetleri yaptım bir de savcılığa suç duyurusunda bulunmak istiyorum. Bu e devletten yapılabiliyor mu işe vakıf arkadaşların kıymetli yorumlarını bekliyorum.