• 08-06-2022, 11:38:26
    #1
    Herkese selam. Elimde bir miktar para var ve satış yapmak için bir site açmak istiyorum. Vergi mükellefi olarak payTR ile ödeme alabilir miyim? Henüz 18 değilim ama çok az kaldı. 1-2 ay vergi vermeden ödeme alıp daha sonrasında şirketi kurup vergi vermeye başlasam sıkıntı yaratır mı ? Cevaplarınızı bekliyorum.
  • 08-06-2022, 11:39:20
    #2
    paytr için şirket gerekli
  • 08-06-2022, 12:00:29
    #3
    Mali açıdan sıkıntı yaşarsın zaten kardeşim.
    18 olmadan aileden biri ile birlikte gidip vergi kaydını kendi üzerine açtırabilirsin yine.
  • 08-06-2022, 12:01:39
    #4
    18 olmadan vergi kaydını açma genc girişimci tesviginden faydalanamazsınız
  • 08-06-2022, 12:16:31
    #5
    GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 olmadan vergi kaydını açma genc girişimci tesviginden faydalanamazsınız
    2 ay sonra 18 oluyormuş arkadaş, 2 ay eksik mi faydalanır hiç mi faydalanamaz?
  • 08-06-2022, 12:25:27
    #6
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay sonra 18 oluyormuş arkadaş, 2 ay eksik mi faydalanır hiç mi faydalanamaz?
    Eğer şuan açarsa hiç faydalanamaz 18 gün aldıktan sonra genç girişimci teşviğinden faydalanır.
  • 08-06-2022, 12:45:43
    #7
    GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer şuan açarsa hiç faydalanamaz 18 gün aldıktan sonra genç girişimci teşviğinden faydalanır.
    Benim görüşüm biraz farklı. Ben 18 yaşını doldurana kadar geçen süre kadar eksik alacağını düşünüyorum.
    Mesela 2 ay kaldı ise bağkur prim desteğinden 10 ay, vergi muafiyetinden ise 34 ay faydalanır diye yorumluyorum.
    18'den küçük olduğu için de şuan bağkur primi çıkmayacaktır zaten.
    İş yapacaksa, müşteri potansiyeli iyi ise, velisi ile gidebilecekse maliyeye, beklemesine gerek yok.
  • 08-06-2022, 12:47:48
    #8
    @benimmuhasebecim; 'e konu hakkında danışmanızı tavsiye ederim.
  • 08-06-2022, 12:54:04
    #9
    Mali Müşavir
    GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 olmadan vergi kaydını açma genc girişimci tesviginden faydalanamazsınız
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay sonra 18 oluyormuş arkadaş, 2 ay eksik mi faydalanır hiç mi faydalanamaz?
    GlobalMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer şuan açarsa hiç faydalanamaz 18 gün aldıktan sonra genç girişimci teşviğinden faydalanır.
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim görüşüm biraz farklı. Ben 18 yaşını doldurana kadar geçen süre kadar eksik alacağını düşünüyorum.
    Mesela 2 ay kaldı ise bağkur prim desteğinden 10 ay, vergi muafiyetinden ise 34 ay faydalanır diye yorumluyorum.
    18'den küçük olduğu için de şuan bağkur primi çıkmayacaktır zaten.
    İş yapacaksa, müşteri potansiyeli iyi ise, velisi ile gidebilecekse maliyeye, beklemesine gerek yok.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @benimmuhasebecim; 'e konu hakkında danışmanızı tavsiye ederim.
    Şirketinizi kurabilirsiniz ve genç girişimci teşvikinden eksiksiz faydalanırsınız bir problem olmaz.