Herkese selam. Elimde bir miktar para var ve satış yapmak için bir site açmak istiyorum. Vergi mükellefi olarak payTR ile ödeme alabilir miyim? Henüz 18 değilim ama çok az kaldı. 1-2 ay vergi vermeden ödeme alıp daha sonrasında şirketi kurup vergi vermeye başlasam sıkıntı yaratır mı ? Cevaplarınızı bekliyorum.