18 olmadan vergi kaydını açma genc girişimci tesviginden faydalanamazsınız
2 ay sonra 18 oluyormuş arkadaş, 2 ay eksik mi faydalanır hiç mi faydalanamaz?
Eğer şuan açarsa hiç faydalanamaz 18 gün aldıktan sonra genç girişimci teşviğinden faydalanır.
Benim görüşüm biraz farklı. Ben 18 yaşını doldurana kadar geçen süre kadar eksik alacağını düşünüyorum.
Mesela 2 ay kaldı ise bağkur prim desteğinden 10 ay, vergi muafiyetinden ise 34 ay faydalanır diye yorumluyorum.
18'den küçük olduğu için de şuan bağkur primi çıkmayacaktır zaten.
İş yapacaksa, müşteri potansiyeli iyi ise, velisi ile gidebilecekse maliyeye, beklemesine gerek yok.
Şirketinizi kurabilirsiniz ve genç girişimci teşvikinden eksiksiz faydalanırsınız bir problem olmaz.