• 08-06-2022, 10:18:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar başlıktada belirttiğim üzere bu konuda ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı hastane işlerimiz var cocuk için , moov kullanmayı düşünüyorum ama fiyatlar biraz pahalı kod olsa güzel olacak yardımcı olacak kişiye şimdiden teşekkürler.
  • 08-06-2022, 10:22:00
    #2
    Hocam selam , genelde 50MOOV , MOOV50, MOOV20 , 20MOOV yazdığımda birisi mutlaka oluyor. Eğer hiç biri yoksa USTA kodunuda deneyebilirsin.
  • 08-06-2022, 10:25:20
    #3
    talhaokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selam , genelde 50MOOV , MOOV50, MOOV20 , 20MOOV yazdığımda birisi mutlaka oluyor. Eğer hiç biri yoksa USTA kodunuda deneyebilirsin.
    Teşekkürler hocam
    Usta kodu salıları gecerli oluyor oda tanımlanırsa diğerleri calışmıyor denedim. Başka yardımcı olabilecek varmı acaba ?
  • 08-06-2022, 10:27:13
    #4
    Moov dan aman aman araç kiralamayın. Aman diyorum.
  • 08-06-2022, 10:29:53
    #5
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moov dan aman aman araç kiralamayın. Aman diyorum.
    Hocam konumuz bu değil ama cevap vereyim yaklaşık 4 yıldır kullanıcısıyım 2 kazam var ve bunlar ağır kazalar hiç bir problem yaşamadım herşeyi usulüne uygun yaptığım için.
  • 08-06-2022, 10:35:36
    #6
    bekirctn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konumuz bu değil ama cevap vereyim yaklaşık 4 yıldır kullanıcısıyım 2 kazam var ve bunlar ağır kazalar hiç bir problem yaşamadım herşeyi usulüne uygun yaptığım için.
    1. 27 gün kredi kartından çektiklerine çöküyor. İade etmiyor.
    2. Kaza yaptım. Rapor tuttum. Müşteri hizmetleri ile sürekli konuştum. Para alınmayacağı söylendi. Aradan 2 hafta geçince kaza parası deyip hergün 90 defa aradılar. En son dava açınca herşey düştü.
    3. Müşteri hizmetleri diye koydukları insan yetkisiz. Dolayısıyla problem çözemiyorlar.
    Kesinlikle çalışılacak firma değil.
  • 08-06-2022, 10:46:12
    #7
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. 27 gün kredi kartından çektiklerine çöküyor. İade etmiyor.
    2. Kaza yaptım. Rapor tuttum. Müşteri hizmetleri ile sürekli konuştum. Para alınmayacağı söylendi. Aradan 2 hafta geçince kaza parası deyip hergün 90 defa aradılar. En son dava açınca herşey düştü.
    3. Müşteri hizmetleri diye koydukları insan yetkisiz. Dolayısıyla problem çözemiyorlar.
    Kesinlikle çalışılacak firma değil.
    Kötü bir deneyim yaşamışsınız geçmiş olsun.