omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. 27 gün kredi kartından çektiklerine çöküyor. İade etmiyor.
2. Kaza yaptım. Rapor tuttum. Müşteri hizmetleri ile sürekli konuştum. Para alınmayacağı söylendi. Aradan 2 hafta geçince kaza parası deyip hergün 90 defa aradılar. En son dava açınca herşey düştü.
3. Müşteri hizmetleri diye koydukları insan yetkisiz. Dolayısıyla problem çözemiyorlar.
Kesinlikle çalışılacak firma değil.
Kötü bir deneyim yaşamışsınız geçmiş olsun.