• 05-06-2022, 10:26:02
    #1
    Sizce Türkiye'nin para biriminin ileriki zamanlarda değişmesi mümkün mü?

    (Örneğin: Türkiye Avrupa Birliğine kabul edilirse para birimi olarak Euro kullanılmaya başlanır.)

    Eğer böyle bir şey olursa sizce iyi mi olur kötü mü olur? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
  • 05-06-2022, 10:27:32
    #2
    neden başka ülkelerin paralarına bağlı olalım :/
  • 05-06-2022, 10:27:41
    #3
    yabancı para kullanmak bir ülkenin basına gelebilecek en kötü şeylerden biridir
  • 05-06-2022, 10:28:44
    #4
    Farkli para birimine gecis yapmak oyle kolay ve cabuk olmaz, ancak milli ruh anlayisi ile devam edilecegi icin Türk lirasindan vazgecilmeyecegini dusunuyorum.
  • 05-06-2022, 10:30:03
    #5
    PublicSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden başka ülkelerin paralarına bağlı olalım :/
    Baska ulkelerin urettiklerine bagliyiz ama. Urettigimiz urunlerden dahi disaridan aliyoruz, isliyoruz ve satiyoruz
  • 05-06-2022, 10:30:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    geçsekte bu sefer asgari ücret 90 euro olur
  • 05-06-2022, 10:30:27
    #7
    Asıl soru biz Avrupa birliğine alınacak miyiz olmaliydı ki öyle bişey mümkün değil 😄
  • 05-06-2022, 10:32:24
    #8
    800 yıl sonra belki ab ye gireriz
  • 05-06-2022, 10:32:39
    #9
    Romanya AB üyesi ama resmi para birimi RON. Euro çok fazla kullanılır en az RON kadar. Her ikiside resmi para birimi.

    Dolayısıyla vazgeçmesine gerek yok zaten.