PublicSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden başka ülkelerin paralarına bağlı olalım :/
Baska ulkelerin urettiklerine bagliyiz ama. Urettigimiz urunlerden dahi disaridan aliyoruz, isliyoruz ve satiyoruz