Sizce Türkiye'nin para biriminin ileriki zamanlarda değişmesi mümkün mü?
(Örneğin: Türkiye Avrupa Birliğine kabul edilirse para birimi olarak Euro kullanılmaya başlanır.)
Eğer böyle bir şey olursa sizce iyi mi olur kötü mü olur? Düşüncelerinizi merak ediyorum.