Konuların başında 5li yıldız sistemi var konuların beğeni derecelerini verebileceğimiz 1 yıldız ve 5 yıldızlı bir sistem.
Bir üye beni tehtid etti az önce whatsappdan bana 1 yıldız vermişsin sana şikayet konusu açacağım diye.
Ben yıldız veririm vermem bu benim bileceğim iş değilmi buna karışmaya hakkı varmı karşı tarafın?
Ticaret yapmadığınız üyelerin konularına keyfi olarak ( * ) yıldız yorum yapma hakkınız yoktur.
Konu sahibinin şikayeti üzerine işlem yapan üye uyarılır ve yaptığı yorum silinir tekrarında ceza uygulanır.
Yanlış mı anladım sanmıyorum ama isteyen istediği puanı verebilir konuyu nasıl beğendiyse ona göre verilebilir Kanımca ama arkadaş şikayet açmış bakalım modlar ne yapacak
bu yıldızolayının ne işe yaradığınıda yeni öğrendim.bende bu yıldız nasıl neden veriliyor diyordum .bazıları neden 1 bazıları neden 5.acaba başlık çok beğenilincemi 5 oluyor diyordum