• 03-06-2022, 16:02:03
    #10
    HizliResim.Net
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuların başında 5li yıldız sistemi var konuların beğeni derecelerini verebileceğimiz 1 yıldız ve 5 yıldızlı bir sistem.
    Bir üye beni tehtid etti az önce whatsappdan bana 1 yıldız vermişsin sana şikayet konusu açacağım diye.
    Ben yıldız veririm vermem bu benim bileceğim iş değilmi buna karışmaya hakkı varmı karşı tarafın?
    Ticaret yapmadığınız üyelerin konularına keyfi olarak ( * ) yıldız yorum yapma hakkınız yoktur.
    Konu sahibinin şikayeti üzerine işlem yapan üye uyarılır ve yaptığı yorum silinir tekrarında ceza uygulanır.
  • 03-06-2022, 16:03:15
    #11
    Yanlış mı anladım sanmıyorum ama isteyen istediği puanı verebilir konuyu nasıl beğendiyse ona göre verilebilir Kanımca ama arkadaş şikayet açmış bakalım modlar ne yapacak
  • 03-06-2022, 16:05:46
    #12
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf bu durumu report ederse yıldızınız silinebilir . Şikayet konusu açamaz, ticari bir durum olmadığı için.
    hocam konuyu takip edin, bakın neler oluyor. Böyle burada melek gibi yazmasına bakmayın bunları.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/32...post1082778237
  • 03-06-2022, 16:08:53
    #13
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arkadaş hasedinden bana 1 yıldız veriyor. ticaretimiz yok, şikayeti de açtım.
    Geçmiş olsun hocam. Kısa sürede aksiyon alınır içiniz rahat olsun 🙏
  • 03-06-2022, 16:14:20
    #14
    Ticaret olmayan bir konuya neden eksik yıldız verilir ki.. Neyse moderatör arkadaşlar gerekli adaleti sağlar. ❤️
  • 03-06-2022, 16:15:34
    #15
    🏆 SMM-PANEL.NET
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde yıldız sistemi sadece ticaret yapanlara aktif olsun sizin dediğinize göre.
    o zaman her konu için yeni bir yapı oluşturulması gerek. gerek var mı? -yok. şimdide ticaret yapmadan 1 yıldız verenler ortaya çıktı garip.
  • 03-06-2022, 16:20:24
    #16
    bu yıldızolayının ne işe yaradığınıda yeni öğrendim.bende bu yıldız nasıl neden veriliyor diyordum .bazıları neden 1 bazıları neden 5.acaba başlık çok beğenilincemi 5 oluyor diyordum