Konuların başında 5li yıldız sistemi var konuların beğeni derecelerini verebileceğimiz 1 yıldız ve 5 yıldızlı bir sistem.
Bir üye beni tehtid etti az önce whatsappdan bana 1 yıldız vermişsin sana şikayet konusu açacağım diye.
Ben yıldız veririm vermem bu benim bileceğim iş değilmi buna karışmaya hakkı varmı karşı tarafın?
Ticaret yapmadığınız üyelerin konularına keyfi olarak ( * ) yıldız yorum yapma hakkınız yoktur.
Konu sahibinin şikayeti üzerine işlem yapan üye uyarılır ve yaptığı yorum silinir tekrarında ceza uygulanır.