batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam arkadaş hasedinden bana 1 yıldız veriyor. ticaretimiz yok, şikayeti de açtım.
Geçmiş olsun hocam. Kısa sürede aksiyon alınır içiniz rahat olsun 🙏