• 02-06-2022, 18:56:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar, şimdi benim muhasebecimden şüpheleniyorum ve güvenmiyorum açıkçası. İşkur Sigorta teşviği yapmıştı ailemizdeki kişileri aydan aya 250/500₺ sadece 1 kişinin düşük tutarlı primini yatırıyordu. Son ödeme günü ay sonu ve ben il dışında olduğum için biradere öde demiştim unutmuş. Şimdi 20 bin ₺ yakın tüm primleri yatırman gerekiyor diyor. İşin ehli bir muhasebeci varsa aramızda kısa zamanını alıp danışmak istiyorum. Whatsapp atarsanız sevinirim iyi günler
  • 02-06-2022, 18:57:14
    #2
    @benimmuhasebecim; bu aradaş yardım sever biri
  • 02-06-2022, 20:03:26
    #3
    sanırım devlet teşviğinden faydalandırmış muhasebeci fakat zamanında ödeme yapmadıgınız için teşvik iptal olmuş yine muhasebeci arkadaşlar daha iyi bilir
  • 03-06-2022, 10:07:48
    #4
    Mali Müşavir
    İşin ehli biri ile çalışmanız önemli. Eğer ki bizlere ulaşırsanız yardımcı olabiliriz.