Merhaba arkadaşlar, şimdi benim muhasebecimden şüpheleniyorum ve güvenmiyorum açıkçası. İşkur Sigorta teşviği yapmıştı ailemizdeki kişileri aydan aya 250/500₺ sadece 1 kişinin düşük tutarlı primini yatırıyordu. Son ödeme günü ay sonu ve ben il dışında olduğum için biradere öde demiştim unutmuş. Şimdi 20 bin ₺ yakın tüm primleri yatırman gerekiyor diyor. İşin ehli bir muhasebeci varsa aramızda kısa zamanını alıp danışmak istiyorum. Whatsapp atarsanız sevinirim iyi günler