Nasıl Kapatabilirim? +R10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Kapatabilirim? +R10
4
●
290
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasıl Kapatabilirim? +R10
02-06-2022, 02:54:12
#1
Gracious
Kurumsal PLUS
Herkese merhaba, hayırlı geceler..
Ne yaptım bilmiyorum fakat sekmeler kısmında chromeun üzerinde hesabımın görseli geliyor. Sanırım senkronizasyonlarla ilgili bir şey ancak fazla kurcalamak istemedim.
Bunu nasıl kapatabilirim?
02-06-2022, 02:56:19
#2
Sdcajans
Tüm gmail hesaplarından oturum kapatın hocam sonra tekrar giriş yapın sağ üstte sekronizasyon istiyormusun diye sorucaktır hayır dersiniz
02-06-2022, 02:56:46
#3
hectorflue
burdaki ayarları dener misiniz bi hocam
02-06-2022, 02:58:32
#4
Gracious
Kurumsal PLUS
Sdcajans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm gmail hesaplarından oturum kapatın hocam sonra tekrar giriş yapın sağ üstte sekronizasyon istiyormusun diye sorucaktır hayır dersiniz
Maalesef olmadı hocam. Senkronizasyon şuan kapalı duruma geldi ancak halen resimden kurtulamadım
02-06-2022, 02:59:23
#5
Gracious
Kurumsal PLUS
hectorflue adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burdaki ayarları dener misiniz bi hocam
Bu kısımdan çıkış yaptığımda bu sefer de anonim bir resim geliyor hocam ayrıca hesaplardan çıkış yapıyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler