Herkese merhaba, hayırlı geceler..

Ne yaptım bilmiyorum fakat sekmeler kısmında chromeun üzerinde hesabımın görseli geliyor. Sanırım senkronizasyonlarla ilgili bir şey ancak fazla kurcalamak istemedim.



Bunu nasıl kapatabilirim?