• 01-06-2022, 20:39:01
    #10
    Vay be artık konular bile degişti Daha neler degişecek acaba konu çaya konulan şeker. Fabrikaların bi kısmını kapatıp bazılarını özelleştirince şekeride rusyadan alırız deyince Bence gücü yetenin çuvalla alması daha iyi gibi ha bire zam, yazık hali vakti yerinde olmayan insanlara.
  • 01-06-2022, 20:40:35
    #11
    Yaklaşık 1 yıldır kullanmıyorum konu da açmıştım hatta.

    İyi ki bırakmışım keşke sigarayı da bıraksam.
  • 01-06-2022, 20:50:11
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Un fiyatları da çok artacak deniliyor biraz unda alın derim. Ülkede kafayı yemeye ramak kaldı o derece. Böyle giderse bizde kendimizi biyerlerden atıcaz iyice ayarlarım bozuldu her şeyden soğudum
  • 02-06-2022, 00:45:07
    #13
    SEO & PR 5421044962
    @BuzzyCreative; bugün marketten 30 TL^ye Getir'den 23 TL'ye şeker aldı
  • 02-06-2022, 02:56:54
    #14
    https://www.bizimtoptan.com.tr/turk-...toz-seker-5-kg çok garip şekilde ucuz.
    stok yokmuş
  • 02-06-2022, 08:56:13
    #15
    Geçen hafta bimde 5 kg 55 tl idi.